fbpx

A Wizz Air valamennyi olaszországi járatát törölte március 10. és április 4. között.
A cég szerint csak megritkítja a járatokat reagálva a visszaeső keresletre, az érintett utasok kárpótlásra ne számítsanak.
Nem lehet jegyet foglalni ebben az időben Rómába, Bolognába, Cataniába, Nápolyba, Milánóba és Bariba sem – írja az MTI a cég foglalási oldala alapján.
Ezekre a napokra a foglalási oldal azt jelzi, hogy nincs járat.

A Wizz Air az alábbi tájékoztatást közölte:

„A Wizz Air valamennyi útvonalán folyamatosan nyomon követi a jegyek iránti igény alakulását, és úgy döntött, hogy a kereslet visszaesése miatt a március 11-től április 2-ig tartó időszakban csökkenti egyes, többek között olaszországi úti célokra közlekedő járatainak sűrűségét.
A légitársaság ugyanakkor nem függeszti fel ezeket az útvonalakat, nem törölte minden, ezekre az úti célokra üzemeltetett járatát, csökkentett kapacitással továbbra is közlekedik ezekre az úti célokra.

Az érintett utasokat legkésőbb 15 nappal az indulás előtt e-mailben értesítjük járatuk törléséről, és választhatnak, hogy elfogadják az ingyenesen, más dátumra felajánlott átfoglalást, visszakapják az eredeti viteldíj 100 százalékát, illetve WIZZ számlán történő jóváírás formájában a 120 százalékát. Mivel a járattörlésről legkésőbb 14 nappal az indulás előtt értesítjük az érintett utasokat, az 2004/261/EK rendelet értelmében ezen felüli kompenzációra nem jogosultak.”